November 10, 2012

The Daibosatsu Area, Part 2 (November 3rd)

Beautiful red maple leaves through the sun.

    Here is the second bunch of the pictures taken at the Daibosatsu area.
We stopped by the hot spring on the way to the station, which was pretty relaxing.

大菩薩エリアは、初めてでしたが、きれいな紅葉が楽しめました。途中、温泉に立ち寄りましたが、なかなかのアルカリ泉でリラックスできました。


Celastrus orbiculatus (Tsuru Ume Modoki).



Big larch forests here and there.

Can you see a trout?  The water in the river was so clear!






上日川峠からはひたすら道路沿いを歩いていましたが、
あちこちできれいな紅葉・黄葉を見ることができました。






温泉に近づいてきた所で、富士山も見られました。


2 comments:

Omong Mak Long..... said...

You do have beautiful collections of autumn pictures. I enjoy looking at them.

bioskop said...

Thank you for your commet, Omong Mak Long.
Glad you liked my pictures.
Here around Tokyo, fall color season is coming.