November 10, 2012

Okutama and Mitake (November 10th)


Colorful trees on the mountain by Okutama Lake.

     We went to Okutama to see fall colors.  The train were packed with hikers!
We took the bus to Okutama Lake bus stop and walked on Mukashi-michi (old trail) back to the station.  It was a little bit too early but still we could enjoy some beautiful colors.




The winter cherry was blooming.















しだくら橋からの眺め。




境橋からの眺め。


奥多摩駅近くの橋からの眺め。

We took trains from Okutama to Sawai, and walked by the Tama river towards Mitake.



御岳渓谷のシンボルの大銀杏は、まだ少しグリーンがかってました。



2 comments:

てばまる said...

やはり土曜日の方が天気が最高でしたね。
僕の方は尾瀬奥多摩仲間の散策が日曜日だったので曇り空の中を日原方面へ行ってました。紅葉は良かったですがやはり太陽と青空が欲しかったです。

bioskop said...

てばまるさん、こんにちは。
日原周辺、やっぱりきれいですね。自分たちも川乗橋あたりに行ってみようかと話していました。
今週末に行ってみようかな…

それにしても尾瀬の雪景色、素晴らしかったです。